Sv: Spinn...

Helt UNDERBAR!!! Inte för att jag ska ha en reininghäst sedan, men skulle jag bli erbjuden denna skulle jag knappast tacka nej! naturbegåvning! :love:

Vill bara tala om att de är en snutt av obehag i denna film men den är mkt kort och den visar flera olika grenar som dom använder criollohästar till. Så nu vet ni varför jag är så kär i dom.

men palominon är en lusitano
pratas om honom (Merlin) här i denna tråd:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=822200

Min kompis Anna som bor därnere har varit och tittat på denna Merlin och dom kallar han criuolo då han är uppblandad och har mkt lusitanoblod i sig men de syns oxå. Därför är han criollo filmerna.
Men de spelar mindre roll. Criollona är mkt utblandade med lusitanos och quarter mm. Se på min ena Rikardo han har mkt Lusitanoblod i sig, han rör sig som en och har samma nacke och huvud och han har mkt cowsense i sig men han klarar int att vara runt mkt folk så därför vågar jag inte ta med han ut på tävlingarna han får vara min pussehäst och luffaskogenhäst då han tar sig fram överallt. Men sen är han bukskäck. (Indianhästen kallas han här hemma.) Criollon kan se ut på många olika sätt. Youtube är jätte kul. man fastnar lätt där men man ser jäkligt mkt hemska grejer oxå.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: MJLee
·
Trädgård & Växter Trodde två krukväxter fått spinn men trådarna är grövre och sitter på krukkanten och på ett dött blad. Spinn gör ju trådar på levande...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: Rosett
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 939
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025