Sel
Trådstartare
Nej han är bara en liten knatte. En tricolour om jag inte minns fel.Är den också vuxen? Käck färg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej han är bara en liten knatte. En tricolour om jag inte minns fel.Är den också vuxen? Käck färg!
Den ser ut som en antik brosch.
Jag tänkte övermogen bananDen ser ut som en antik brosch.
Men va! Jag trodde det var ömsat skin och var mäkta imponerad!Den ljusa till vänster är inte en tarantell förstås, det är min Mclays spectre, en lövinsekt.
Åh, ja, det är en ömsning men inte en spindelömsning! Jag ska ta kort med äkta varan sen. Hen är så himla frän! Det är bara ovanligt med ett så perfekt öms från den.Men va! Jag trodde det var ömsat skin och var mäkta imponerad!
Ja det ser ju ut som en insekt gjord i papper! Häftigt när ömsningen är så intakt.Åh, ja, det är en ömsning men inte en spindelömsning! Jag ska ta kort med äkta varan sen. Hen är så himla frän! Det är bara ovanligt med ett så perfekt öms från den.
BeklagarJag har precis fått ta bort en av mina stora flickor, hon fastnade i sitt öms och det fanns helt enkelt ingenting att göra. Hon har suttit där sedan igårkväll och ingen framgång... jag försökte hjälpa men det var uppenbart att det var kört.
Min första flicka. Jag sitter här och storgråter, usch så hemskt det var! Men jag kunde ju inte bara lämna henne där!
Tack. Jag har förlorat några tidigare, men det här var så hjärtskärande. Min fina, lockiga tjej.Beklagar
Jag får erkänna att jag ryser lite lätt när jag tittar på fotot av den . Vet inte riktigt vad det är som gör det, alla benen eller det ihop med den långsmala kroppen. Bilden av att den kryper på mig poppar upp i mitt huvudCentepiden är så mycket större än jag trodde! Det blir att mata genom lilla luckan.
Jag tycker egentligen att de är läckra, nästan vackra.... men jösses när de rör sig! Det finns inte en chans att läsa dem. De är ÖVERALLT! Och jag vet at OM de biter tar det jätteont. De biter också betydligt kvickare än mina snälla taranteller.Jag får erkänna att jag ryser lite lätt när jag tittar på fotot av den . Vet inte riktigt vad det är som gör det, alla benen eller det ihop med den långsmala kroppen. Bilden av att den kryper på mig poppar upp i mitt huvud
Ja, blir absolut fascinerad när jag ser sådana kryp men har gärna ett akvarieglas emellan kryp av den storleken och migJag tycker egentligen att de är läckra, nästan vackra.... men jösses när de rör sig! Det finns inte en chans att läsa dem. De är ÖVERALLT! Och jag vet at OM de biter tar det jätteont. De biter också betydligt kvickare än mina snälla taranteller.