Kan de gå utan att äta i flera veckor?Inte sett till den på flera veckor så ingen aning tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan de gå utan att äta i flera veckor?Inte sett till den på flera veckor så ingen aning tyvärr.
De kan vara utan mat i månader upp mot 1 år utan problem som vuxna. Nu är min en liten liten sling och bör äta oftare, men den har asseln och springsvansar (små nyttiga "städare") i jorden den säkert äter av.Kan de gå utan att äta i flera veckor?
Är likadant med min Vampyria, en L029a ( en stor mal)Det är så kul med djur!
Är likadant med min Vampyria, en L029a ( en stor mal)
Henne ser jag typ en gång i månaden, och då bara kanske hennes röv
Har inte sett hela henne sedan jag släppte i henne i karet och det är drygt 3 år sedan nu
Bild på henne, innan jag släppte ut henne...
L-malarna kan också vara lite lagom blyga sådär, ja.Är likadant med min Vampyria, en L029a ( en stor mal)
Henne ser jag typ en gång i månaden, och då bara kanske hennes röv
Har inte sett hela henne sedan jag släppte i henne i karet och det är drygt 3 år sedan nu
Bild på henne, innan jag släppte ut henne...
JoL-malarna kan också vara lite lagom blyga sådär, ja.
Så spännande! Kommer säkert ut orange och grann. Vi ser fram emot actionbilder.Min fröken OBT har öppnat upp sin håla . Så nu ser jag med skräckblandad förtjusning emot att träffa den röda med det passende namnet: Challenger . Har aldrig sett henne här hemma men i full aktion hos tidigare ägare, hon är jäkligt aggressiv .Visa bifogad fil 65720
Ja, hur söta som helst@WhoIsItAgain Alltså de är ju så jäkla söta! Minst ett par månader gamla, lätt!
Runt sex-sju cm vill jag säga, så räknas nog som juvie nu. Hon är verkligen så himla läcker!Hur stor är hon nu?
Älskar färgen!
Vilken fin teckning hon har på kroppen.Visa bifogad fil 66091
Mamma Ariane med bebisar innan vi flyttade om alla.
Vad äter såna där små?Visa bifogad fil 66090
74 Maculata bebisar var det, två gav jag bort till han som kom med en massa små filmburkar och räddade oss. Jag hade 37 burkar med och tänkte optimistiskt så många är det inte.
Har precis matat alla. Tog sin lilla tid, knappt två timmar