Sel
Trådstartare
Självfallet!Du har väl mobilen redo för att ta bilder till oss?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självfallet!Du har väl mobilen redo för att ta bilder till oss?!![]()
Du var verkligen uppe hela natten?!Abbil är fääärdig! Korten blev helkassa genom sidan på rutan, men jag får posta några senare ändå, när jag har sovit.Jag tror bestämt vi har en liten pojke den här gången dock! Jag får kika igen när ögonen är mindre grusiga.
Haha mycket kränkt spindelIngen ömsning hos Abbil trots att hon ser ut som en lite väl spänd ballong! Athiri (L. klugi) ömsade däremot förra veckan och jag såg hen komma ut ur tunneln för första gången tidigare idag. Herrejösses!
LauLau har fått flytta till en störra låda och det här var det första hen gjorde: "Fuck you, fuck your paintbrush, fuck this house, fuck everything! I don't want to see your face! "
Hen grävde hela vägen ned till det understa lagret av nästan ren sand och totalblockerade grottan jag gjort iordning under barken, och där har hen suttit sedan dess. Så stött!
![]()
Åhhh, avundsjuk! Har lyckats missa alla minas ömsnimgar.Abbil lade sig precis på rygg!Jag fick till och med se när hon flippade över, så fränt!
Blir en sömnlös natt inat då. X'D Tur jag har en flaska vin!
Är man nyfiken och lite orolig så är man nyfiken och lite orolig!Du var verkligen uppe hela natten?!
Här har ju klockan precis ringt.
Haha, jag blir hopplöst paranoid så snart jag börjar se minsta tecken och spanar på de misstänkta flera gånger om dagen! Jag hoppas du lyckas pricka in någon så småningom, det är ju så himla läckert!Åhhh, avundsjuk! Har lyckats missa alla minas ömsnimgar.
Det ska helt klart vara kvar. Försöker alltid förstöra så lite som möjligt, det är ju deras hus.Nyfiken fråga: när de vävt massor av nät i sina lådor, låter ni det vara kvar, tar ni bort det eller städar de själva?
Låter det vara, dels för det är deras naturliga beteende och det vill jag inte förstöra men sen tycker jag det är så fint också när de spunnit fullt.Nyfiken fråga: när de vävt massor av nät i sina lådor, låter ni det vara kvar, tar ni bort det eller städar de själva?
Vilken snygg färg!Min lilla dvärgspindel BB8 (Dolichothele diamantinensis) har ömsat och gått från helsvart till lätt blåfärgad. Den börjar få sin slutfärg så sakta.
Visa bifogad fil 62994
Vilken snygging!Ömsningsbilderna blev helt enkelt gräsliga, men idag tittade Abbil ut i sin nya kostym. Gängets första pojke!
Visa bifogad fil 63136
Aww, jag kunde inte se den, men det finns timelapses här och där på youtube också. Det upphör aldrig att fascinera.Hittade denna på Instagram. (Hoppas det funkar att länka nu) en spindel som ömsar.
https://www.instagram.com/reel/CJ4AVzVAZJs/?igshid=1uqlxm8ke7daa
Haha, välkommen hit!Har nästintill sträckläst tråden
Spindlar intresserar egentligen inte så mycket, men alltid kul att lära sig och jag gillar starka intressen överlag![]()