Det är helt okej att du inte gillar Lövfen. Varför tror du att Löfven skulle börja bete sig som en lallande idiot om han hade haft mer makt? Jag har inte sett tendenser att grodor hoppar ur munnen på honom och inte ljuger han mer än politiker i stort till skillnad från Trump. Det låter mer som om du ogillar honom och önskar att det skulle vara så än att finns någon realism. Det finns mycket att kritisera honom för, men Trump look a like är hon inte.
Jag menar på att han redan beter sig som en lallande idiot men inte kan påverka så mycket. Jag blir verkligen helt ställd när du säger att det inte hoppar grodor från munnen? Jag menar får han fram något överhuvudtaget efter öhh umh svammel öhh jassist! Hmmm så är det bara grodor? Det är mycket Oj det såg vi inte komma! Det kunde ingen förutse!
Nej jag menade väl inte att han var en look a like men att han för sig som en korkad Trump. Dvs hade han varit usas president tror jag vi hade sagt samma sak om honom. Vette fan hur någon Alien reagerat om de fick Lövfen istället för Trump som någon skrev ovanför.