Ja fast detta var alltså HanifÖ som ö....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fast detta var alltså HanifÖ som ö....
Ja fast detta var alltså Hanif
Lite OT, men jag förutspår att Bali kommer bli en politisk vilde inom en icke avlägsen framtid, och innan nästa val blivit adopterad av SD. Slut OT.Han känns som en ganska isolerad ö i Moderaterna just nu.
PrecisJa fast detta var alltså Hanif
Han känns som en ganska isolerad ö i Moderaterna just nu.
Lite OT, men jag förutspår att Bali kommer bli en politisk vilde inom en icke avlägsen framtid, och innan nästa val blivit adopterad av SD. Slut OT.
No man is an island?Ja fast detta var alltså Hanif
Will Trump realise Hanif Bali is an island surrounded by water, big water, ocean water?Inte om Trump hinner före och köper honom
Will Trump realise Hanif Bali is an island surrounded by water, big water, ocean water?
Nej, ännu värre, med Hillary-krokodiler!Med Castro-krokodiler?!
Ja. Nu har han ju kritiserat en vit man med status. Det får ju finnas gränser!Han känns som en ganska isolerad ö i Moderaterna just nu.
Ja, så länge han bara krisiterade ensamkommande, andra invandrade och feminister så var det ju ingen ko på isen.Ja. Nu har han ju kritiserat en vit man med status. Det får ju finnas gränser!
Nej. Det är det bästa med att kritisera de grupperna. En får härja ifred.Ja, så länge han bara krisiterade ensamkommande, andra invandrade och feminister så var det ju ingen ko på isen.
Will Trump realise Hanif Bali is an island surrounded by water, big water, ocean water?
Det blev lite för nära vita mannen Uffe när Bali började uttala sig om en annan vit man
krisiterade
Det här att vi alla en gång för alla fick lära oss att vatten är blött, det var väl bra!? Jag har undrat varför det blir så konstigt när det regnar.Very, very wet water...
Kamrater, nu återgår vi till ordningen! Balif förtjänar säkert en egen tråd. Den här tråden är tillägnad Donald Trump. Leve han! Make Trump great again!Det blev lite för nära vita mannen Uffe när Bali började uttala sig om en annan vit man
Undra om Uffe har någonsin läst den där texten om att när de kom och tog de andra grupperna och man uttalade sig inte tills det var bara en själv kvar och ingen försvarade en. Skulle kunna vara nyttigt att lära sig av.
Droppen dripp och droppen drapp. Lille Donald hade ingen Gullan Bornemark.Det här att vi alla en gång för alla fick lära oss att vatten är blött, det var väl bra!? Jag har undrat varför det blir så konstigt när det regnar.