Speltips..

Status
Stängd för vidare inlägg.

coari

Trådstartare
Tanken är att denna tråd ska bli gigantiskt lång och mkt information ska framkomma..

Hur då???

Jo genom att alla på detta forum som har starthästar i denna tråd delger sin starthästs möjligheter till vinst i startande lopp, på vilken bana och i vilken spelform hästen startar i.

Kort sagt,, enbart sin egen häst:s möjligheter i nästkommande start..

Rycktet kommer sprida sig när vi sätter vinnare och antalet besökare på underforumet trav kommer "explodera" från sista minuten tips från själva källan.

Bara i förbegående,, Lycka till!!

Sv: Speltips..

Ledsen Coari men det finns redan en tråd om när hästarna ska starta, be folk utveckla sig i den istället så slipper vi ha fler trådar i samma ämne.

Ledsen Coari men det finns redan en tråd om när hästarna ska starta, be folk utveckla sig i den istället så slipper vi ha fler trådar i samma ämne.

OK såg inte det.. Min tanke va inte när hästarna skulle starta utan när vi på forumet kunde få lite mer insider om starthästar med utrustningsförändringar,,balanseringsförändringar osv. så alla på bukefalos kunde få ta del av ett "fett" vinnar odds.

Personligen tycker jag det vore bättre att få ta del av det innan start,, jag tror oxå att det skulle locka många spelare till detta forum.

Är det som du säger så ber jag ödmjukast om att hela tråden raderas,, det finns ingen anledning till två trådar i samma ämne.

Tack för ditt påpekande.

OK såg inte det.. Min tanke va inte när hästarna skulle starta utan när vi på forumet kunde få lite mer insider om starthästar med utrustningsförändringar,,balanseringsförändringar osv. så alla på bukefalos kunde få ta del av ett "fett" vinnar odds.
Diskussioner om själva spelet, såsom speltips och sådant, håller vi borta från detta forum. Här avhandlas det som rör hästarna, inte det som intresserar spelarna. :)

moderatorn
som låser tråden med detta inlägg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 505
Senast: IngelaH
·
Trav För att inte förstöra stallys tråd mer än jag redan gjort startar jag en egen. Jag hoppas vi kan ha en saklig diskussion där vi håller...
Svar
11
· Visningar
1 701
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka