Spela in skärmen

Saeta

Trådstartare
Jag letar efter ett program till datorn som man kan spela in skärmen med.
Tanken är att spela in lite videos när jag testar olika spel, men istället för att rikta min kamera mot datorn (blir nog värdelöst) så tänkte jag använda mig av ett sånt program. Dock vet jag inte vad det heter så jag vet inte vad jag ska googla på. Därför kollar jag med er, om ni har någon aning?

Sv: Spela in skärmen

Okej! Vilket är bäst av dom? Lättast att förstå?
Funkar dom på win 8?

Finns det någon funktion som gör att man kan filma sig själv samtidigt? Så man kan lägga in en liten ruta på sig själv i filmen alltså :)

Sv: Spela in skärmen

Jag föredrar helt klart Bandicam men Fraps är enklast. Båda fungerar på Win 8.

För facecam får du nog skaffa ett annat program.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat