Spel på datorn om länder?

Gabbi

Trådstartare
När jag gick på gymnasiet hittade jag ett jätteroligt spel på någon dator som gick ut på att man skulle pricka in femtio städer i Storbrittanien, och så fick man olika poäng beroende på hur nära städernas verkliga placering man var.
Nu skulle jag vilja spela liknande, men med länder och/eller huvudstäder. Dvs att man får en blindkarta, antingen kontinent för kontinent, el hela världen, och sedan ska man pricka in ställen. Någon som vet om det finns?

Vill helst ladda hem och inte köpa...
 
Sv: Spel på datorn om länder?

Damn!

Vad juste!

Du har lagt ner lite effort på det där! :bow:
 
Sv: Spel på datorn om länder?

Nice! :D Tack för dom länkarna. Jag ska titta på dom när jag kommer hem från jobbet. *smyger*
 
Sv: Spel på datorn om länder?

Tack för tipset.
Undrar bara (till moderator), är detta verkligen en tråd om datorer??
Jag ber ju om länkar. Det görs ju i var och varannan tråd utan att de hamnar under datorer. Jag ska ju bara använda datorn för att öppna länkarna om man säger så, och den använder jag även för att öppna alla inlägg på senior... :idea:
 
Sv: Spel på datorn om länder?

Egentligen får du inte be om länkar öht, så du kan vara glad att tråden fick vara kvar :angel:

Spel sorterar under rubriken datorer ;)

Beskrivningen av forumet Datorer lyder så här:
Frågor, tips, råd och synpunkter om internet, datorer och datorprogram i allmänhet.


Spel som man spelar på datorn är ett datorprogram.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 170
Senast: ako
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp