Spektakulära bilder...

O

overtyre

Jag skulle väldigt gärna vilja se bilder på spektakulära terränghinder, där ni själva hoppar över t. ex ett hus och andra 'läskiga' saker.
Samt bilder från dressyren under en fälttävlan, även där skall det vara er på bilden...

:d :bump: :bow:

Sv: Spektakulära bilder...

Puttar upp!
Ni modiga bukefalister; var goda och träd fram! ;)

:rofl: :rofl: :rofl:

Hur gör ni för att få hästarna så lugna, och villigt hoppa 'allt'? Min häst och jag hade skenat runt där inne... :o

Kanske inte så jättespektakulärt.

2671L13.JPG

Jag har hoppat över ett hus. ;) Visserligen ett ganska så litet hus men ändå.

Några dressyrbilder vågar jag inte visa, är inte vår starkaste sida och jag har sett andra bli sågade vid fotknölarna :angel:

Hushoppning.jpg

Senast ändrad:

Tur att det var så litet...

Äsch då, inte ska du tänka så. Visa lite bilder nu. Det är inte meningen att någon ska kommentera el. komma med kritik. Så...

Så gullig häst som hoppar över hus :D :love:

Små hus kan vara kluriga att komma över de med :idea:

Hittade en "dressyrbild" som är tagen innan start. Den är tagen på rätt så långt avstånd så den vågar jag nog visa ;)

BildIsa116.jpg

Senast ändrad:

Inget att skämmas över!
Jag tycker det ser fint och avspänt ut.

Avspänt? Det var snällt sagt. Han brukar nämligen vara laddad ut i tårna och bjuda på dressyrstaketet :crazy:

Jäkla ponnyhäst :D

Tycker oxå att din "ponnyhäst" :D ser jättetrevlig ut! Har sett terrängbilderna, han ser verkligen ut som en ponny i större format! Söt!

Tack. Alla tjejer mellan 8 och 12 år avgudar honom ;) . Brukar ha en liten hög med barn som står och klappar honom när vi är på tävlingar :D

Han beter sig som en ponnyhäst oxå. Men jag avgudar honom ändå :love:

Det tog lite tid innan min stumpa fick förtroende för vattnet för det tyckte HON var ett läskigt terränghinder :) Men nu går det i full karriär :
vatten
vatten.bmp

och gravar har alltid varit en grej hos mig som jag inte gillar men men nu går det bra...
grav.bmp

här har dressyrdomaren gett mig startsingal för dressyren så vi rider upp o hälsar (på terrängtävling)
dressyr.bmp

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 566
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: Rosett
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar