Specialbeställda tjänstetecken?

Fisherling

Trådstartare
Jag har letat runt lite efter custom-made tjänstetecken till Tinja, men de jag mejlat har inte svarat.. Verkar som att de inte håller på längre.
http://www.doglegdesign.se/cool/tjtacke.html
Grejen är att jag veeerkligen vill ha något liknande som den med rosa kamouflagetyg på hemsidan. Behöver inte alls vara exakt samma, men rosa är verkligen Tinjas färg och jag gillar mönstret. Sen vill jag ju såklart ha Tinjas namn broderat på ryggen, gärna med en liten stjärna eller något :D
Vet nån vart man kan beställa något sånt?

Sy själv? :idea:

Brodyren kan vara svår att få så exakt som den är i tex telefonnumret på de där bilderna utan en speciell brodyrmaskin, men skriva namnet och göra en stjärna går nog på de flesta symaskiner. :up:

Sy själv? :idea:

Brodyren kan vara svår att få så exakt som den är i tex telefonnumret på de där bilderna utan en speciell brodyrmaskin, men skriva namnet och göra en stjärna går nog på de flesta symaskiner. :up:
Jo, om jag hade råd med att köpa symaskin, tyger, tråd, tillbehör och hade plats hemma för allt så skulle jag gärna sy själv. Dock har jag ingetdera :o

Ah... Men man kan väl hyra symaskiner? Det borde inte bli dyrare än att betala någon annan för både material och jobb?
Aldrig hört talats om det. Jag ska få en symaskin i framtiden av kära mor min, men jag har helt enkelt inte plats och det får vänta tills jag flyttar till större. Finns verkligen ingenstans alls att ha ens en liten symaskin.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag provat en bomlös sadel. Jag har länge varit nyfiken på bomlöst och tyckt det skulle vara PERFEKT till valacken som är ett...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 820
Senast: Lord Owen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar