Special Brew

enjes

Trådstartare
Igår under amatörlöpet så bröt Special Brew benet! :(
tycker synd om ninna! 2:a hästen på 2 veckor!

Fick just reda på att det var Graf Zeppelin.Det var väl den hästen hon började med?

men jag tror inte Graf Zeppelin bröt på banan... vad jag har hört sparkade hästen i boxen å fastnade med skon i gallret och slet sönder benet... usch å hitta sin häst med brutet ben, och dessutom i BOXEN :(

Neeeej! Inte Graf Zeppelin !!! :eek: :eek: :cry:

Världens vackraste häst ju ! Han ville ju jag ha efter hans karriär ju! :( :cry:

Stackars Catharina! :cry: :cry: :cry:

Vet ni hur det gick med jockey? Det var min kompis häst som den trillade framför hon klarade sig precis från att trilla och står hemma i stallet och är bara mörbultad.
Hemskt när det händer! :(

Är Zeppe också död?! :( Ja, det var honom hon började hela sin jockey/tränarkarriär med. En väldigt intressant historia, vi tar den nån annan gång.

Usch, vad deppigt att råka ut för två såna incidenter på en gång... :cry:

Hur gick det med Drommert, nån som vet?

det är bara bra med tessan..hon pullade upp å så satt hon av..sedan kom ninna + massa andra å så fick han åka upp till trapalanda!

Sv: Re: Special Brew

Jag vet inte riktigt vad som hände, det var Sofie som sa att något hänt där. "Franskan" var mörbultad så något har hänt jag vet inte vad, men hon är ok nu och ska starta på söndag.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 089
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar