F

Fnytt

fick idag beskedet att min häst har pålagringar i hasen...verkade oroväckande sa vet....buhu! min och mammas fina pojke! han är ju bara 6 år!

som tur var sitter det inte i övre leden utan lite i mellersta och understa. vi ska in om 2 månader för att kolla hur det har utvecklats...
tilläggas att han inte är halt eller visar spatt symptomer till blotta ögat. vet tyckte innan att vi skulle sätta igång om röntgen inte visade något...vilket det såklart gjorde...:cry:

någon som har en solskenshistoria? :crazy:

(visste inte var jag skulle lägga tråden...)

Sv: Spatt :(

Tråkigt besked du fått. Det finns många äldre trådar om spatt med både solskenshistorier och omvänt. Sök gärna på "spatt" på forumet så hittar du massor av information.

Har haft ett sto med spatt och förstår ungefär hur du känner dig,
tyvärr ingen solskenshistoria.

Har haft en häst med spattt, honom kunde jag rida i stort sett som vanligt i flera år. Tyvärr blev spatten värre och han fick tas bort till slut. Men då var han 17 år och hade haft spatt i 4-5 år.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Lavinia
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 771
Senast: Josofinito
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: mackan
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 770
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka