Fiffi1

Trådstartare
Vill ha tips på någon bra spårsele, den jag har nu köpte jag när hunden var yngre och nu har han växt ur den.

Sv: Spårsele

Kolla på Teba, det är en lokal återförsäljare som även har internetshop - är rätt säker på att du kan hitta den där.

Tack, ska kika på sidan när jag kommer hem:bow:

Vad har du för storlek, för visst har du bla. schäfer

Det vet jag inte på rak arm men ska kolla senare, den hänger i bilen. Selen är köpt till schäfer, det stämmer.

Gick in på sidan o tittade, vi har faktiskt två modeller av Kenjan; Böttchern och spår/dragsele i brunt läder. Det är den sistnämnda som jag har använt absolut mest, den är suverän och tillverkad i ett mkt bra läder - dyr men värd sitt pris!

Den andra är ju av lika god kvalitet men en annan konstruktion som gör att jag även efter flera års användande FORTFARANDE får tänka till när jag ska knäppa ihop den:angel:

Den första kostar 695:- och den finns bara i Large så det måste vara den vi har köpt. Böttchern kostar 415:-.

:bow: vilken bra sida:D
Ville ha hur mycket som helst;)

Men det var mycket som man inte vet vad det är!!! Vad är en hetssele:confused:

Den bruna sele som kostar 695 ser jag ingen bild på, typiskt.
En svart som kostar 700 var väldans snygg men dyr, var sätter man spårlinan på den? Är det en ryggplatta på den också, där man fäster spårlinan?

Vet inte riktigt vilken svarta du menar men det Kan ju vara ngt liknande Böttchern och då är där ingen ryggplatta. Fråga mig inte hur man fäster den, det är knepigt nog att sätta på den och ÄNNU knepigare att förklara HUR man gör:D

Hetssele använd inom skyddsträningen, fast jag har i o f sig alltid använt min spår/dragsele på träningen - tycker den funkar lika bra, Kenjans bruna alltså.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 644
Senast: hastflicka
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka