Sparkar- När?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sparkar- När?

Måste bara berätta att dagen efter jag svarade i den här tråden första gången kände jag den första tydliga lilla sparken! :) Alltså blev det på dagen 20+0, efter exakt halva tiden alltså. Sedan dess har jag känt rörelser varje dag, och det börjar nästan alltid vid samma tid - sådär framåt fikadags på eftermiddagen. Igår när jag gått och lagt mig var det full kvällsgympa i magen, och då fick till och med den blivande fadern känna en kick utanpå magen.

Ganska mysigt men lite Alien-artat också :eek: :love:

Åh vad kul :) :bump:

Jag har inte känt något som jag kan bergis säga att det där var
mitt sablartroll..men så här mkt bubblor och grejer har jag aldrig
hört tidigare, så kanske det är ett tecken.
Börjar bli lite orolig här :crazy:

Nej, INTE bli orolig för det! Det är inte alls ovanligt att man inte känner något förrän framåt vecka 22-23, har jag förstått.

Du ska väl på "stora" ultraljudet snart? Det lugnade i alla fall mig eftersom jag bevisligen kunde se att bebisen röjde runt för fullt där inne, utan att jag kände ett skvatt...

Om ca 10dgr ska jag dit.. fast jag måste nog omboka det besöket
*grr*

Ditt svar lugnade ner mig ..tack :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 456
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 494
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
584
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama