Sparade adresser i adressfältet

A

andrajag

De adresser som finns sparade i adressfältet: är det sådana som man själv skrivit in eller kan det poppa upp sidor som man hamnar på utan att man själv skrivit in adressen eller velat gå in på sidan?
 
Sv: Sparade adresser i adressfältet

Tack för snabbt svar! En följdfråga: om det då är en adress som inte går till "förstasidan" utan som innebär fler klickningar, har man då kopierat in/skrivit in hela adressen på en gång? Ungefär som adressen till denna sidan på buke...Och alltså inte på startsidan till buke, om du förstår hur jag menar:crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 807
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp