Spanska stall

I

isse

Jag ska bygga stall och är väldigt inspirerad av spanska stall så jag skulle vilja ha bilder från fina stall i Spanien, Portugal mm. Eller om nån har en bild på ett ovanligt häftigt stall med häftig inredningen eller väldigt snygg design.:)
/Isse

Sv: Spanska stall

Du ska helt klart kontakta tesora här på buke som har ett av de vackraste stallen jag sett här i Sverige.

Spanskinspirerat, stort, ljust och luftigt!!!!

/KT

hade tänkt göra mina "uteboxar" i den stilen, hoppas hon kommer till tråden :)

Finns det inte någon som har bilder eller en ide om hur ett riktigt snygg designat stall kan se ut?

litemerstall.jpg

b9cdeb01.jpg

2a347af8.jpg

Ja du det här är dom bilderna jag hittade där man ser lite av mitt stall :crazy: Sista bilden är det inte klart ännu :angel: (bråttom in med hästarna ) Ska se om jag kan ta lite nya bilder i morgon ! Utan hästar då ;)

Tesora

Spanskinspirerat och vackert, speciellt den härliga teglet och vackra smidesgallret!
DSCF0019L.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 962
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 406
Senast: Otherside
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?