Spansk skritt!

A

Amanda

Hej alla glada! :D
Jag tigger om tips och råd hur man lär in spansk skritt. Det ser så flott ut och det vore verkligen kul att lära min ponny det! Jag vill oxå veta om någon känner till några nackdelar med att lära in det!?

Om ni har någon annan skojjig konst får ni gärna dela med er av den oxå. Jag kämpar förtvivlat för att hitta något nytt är lära in! :D Jag har en sån dålig fantasi! :o Blir jätteglad för alla svar! :banana:

Kram Amanda:bump:

Sv: Spansk skritt!

Jag vill minnas att Freya_bus kan maila en bra beskrivning på att lära in spansk skritt, sök på forumet så kanske du hittar den här tom. :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 783
Senast: Ramona
·
Ridning Min dotter rider sedan i höstas på en ridskola i nära oss.Tidigare har hon mest ridit hos sin morfar och då mest på mindre ponnyer...
2
Svar
38
· Visningar
2 916
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 469
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka