Spännande stam ?!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LAPTOP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 944
L

LAPTOP

Såg ett sto f 91 e. Urbino-Herkules-Flamingo..
Känns inte så vanligt att hitta ett sto som har Urbino som pappa längre, men jag kanske har fel. Vad har ni för åsikter om stammen?

Sv: Spännande stam ?!

Mycket Urbino i stammen!

Flamingo var e Urbino - Jovial för den som inte vet.

Såg ett sto f 91 e. Urbino-Herkules-Flamingo..
Känns inte så vanligt att hitta ett sto som har Urbino som pappa längre, men jag kanske har fel. Vad har ni för åsikter om stammen?

jag är peronligen väldigt förtjust i Urbino :d kan bli alldeles särskilt bra med Irco Mena om man är ute efter en hopphäst. jag har sett flera läckerbitar med den kominationen.. :idea:

Tycker att jag känner igen den stammen...:angel: ;)Är det inte ett ganska litet sto...

Jag hade inte tvekat! Mkt trevlig stam, väl värd att avla vidare på...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 087
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 418
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 187
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 920
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka