A
Aannah-Mani
Min häst(islandshäst) har en spänd muskel vid svansen/låret (kan inte förklara) på höger sida. Det känns ingenting när man rider, jag tycker att han är som vanligt. Han är väldigt mjuk i hela kroppen. Men en del tycker att han ser lite lite stel ut. Så är orolig för det här nu när tävlingarna börjar igen. Gick inte igenom veterinär besiktningen i juni, veterinären sa att han såg ev ngt stel ut till mig, men när mamma frågade hade han haltat rejält. Veterinären var konstig, sur och otrevlig om man frågade något , enligt mig. Hon hade inte hållt på med hästar på över 10 år(aldrig med islandshästar), och obbade inte som veterinär över huvud taget just nu.
Vad tycker ni att jag ska göra? ta ut veterinär eller kiropraktor som kollar igenom honom? tror ni att det kan bero på att han är 5-gångare och att vi tränar pass? :confused Det har aldrig varit problem på tävlingar förut, har alltid bara sprungit en sträcka..
Vad tycker ni att jag ska göra? ta ut veterinär eller kiropraktor som kollar igenom honom? tror ni att det kan bero på att han är 5-gångare och att vi tränar pass? :confused Det har aldrig varit problem på tävlingar förut, har alltid bara sprungit en sträcka..