Olympus

Trådstartare
När jag går in på internet så kommer det ut en massa spam och som sparar sig på favoriter. Det går inte att ta bort.
Ngn som vet vad som är fel och vad man kan göra åt det?

Sv: Spam

Sök efter spyware med AdAware, SpyBot eller liknande och virusprogrammet. Har för mig att Messenger eller Messenger Plus! installerar ett sponsorprogram som beter sig på det viset, installera om och välj utan sponsorprogram.

Det är inte SPAM det du råkat ut för.

Spam
Skräppost eller spam är oönskade reklamutskick, bedrägeriförsök eller utskick av datorvirus via elektroniska medier, vanligast förekommande i e-post.

Det är små spionprogram och liknande som beter sig som du beskriver. Läs igenom vad meodeo skriver här ovan.

Oj, denna tråden har jag glömt :p Men min data är iafa helt paj nu. Hmm har den var lite till och från i ett år typ. men sitter vid min laptop nu, den funkar bra:D

tack för svaren iafa:)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 411
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden