SPA-hotell, behöver tips!

Halcyon

Trådstartare
Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna som passade mig 😅

Så tips på bra spahotell eller spa med övernattning, eller bara spa nära Gävle? Eller nån annan stad t.ex Stockholm som lätt ta sig från Gävle , då isåfall bara spa med övernattning.

Gör inget tar tid åka dit och hem, bara inte behöver sitta hela dagen på tåg eller buss. Kravet är ska kunna gå ta sig kollektivt, kan om riktigt bra åka sista bit med Taxi.

Ska va hyfsat lätt ta sig hem till Oxelösund (Nyköping) efteråt.
 
Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna som passade mig 😅

Så tips på bra spahotell eller spa med övernattning, eller bara spa nära Gävle? Eller nån annan stad t.ex Stockholm som lätt ta sig från Gävle , då isåfall bara spa med övernattning.

Gör inget tar tid åka dit och hem, bara inte behöver sitta hela dagen på tåg eller buss. Kravet är ska kunna gå ta sig kollektivt, kan om riktigt bra åka sista bit med Taxi.

Ska va hyfsat lätt ta sig hem till Oxelösund (Nyköping) efteråt.
Västerås är kanske för nära? Steam hotell brukar vara omtyckt och ca 10 min promenad från tågstationen.
 
Orbaden i närheten av Bollnäs kanske? Inte gångavstånd från Gävle, men inte flera timmar heller. (Tillägg, erkänner att jag läste slarvigt ang att ta sig dit, vet tyvärr inte hur det ligger i förhållande till kollektivtrafiken)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 146
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 823
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 777
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp