Mack_Lobell

Trådstartare
Hur mycket får man betala för ett par Soubirac läderridstövlar med snörning utan dragkedja?
Vad är priset för nya? Hur mycket tror ni de kostar begangnade?

Är det ett bra märke? :cool:

Har ett par utan snörning och dragkedja som jag tror kostade kring 2-2500 kr nånting nya, minns inte riktigt. Ska jag vara helt ärlig så är de fortfarande inte helt inridna trots att jag haft dem i kanske tre år, anväder dem alldeles för sällan, trivs helt enkelt bättre i shortchaps. Men nu funkar de iaf att rida i utan att man får ont och det är ju ändå lite skillnad på stödet man får så jag börjar gilla dem mer och mer! Så bara jag får dem att sjunka ihop lite till så blir de antagligen ursköna! Snygga är de åxå! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 339
Senast: Sassy
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka