Sony Ericsson T230

S

Sony

Försöker få reda på om någon har någon erfarenhet av denna mobil?

Bra / Dåligt?
 
Nej men plussar du till några siffror så det blir en T610 så har jag många bra saker att säga om den!
Passar detta inlägg här :confused:
 
Jo, 610:an är bra. Har några kollegor som har den och jag ska ev ha en sådan i jobbet. Men säger chefen stopp så får jag ta en 230 i stället. Eller en Nokia 3510i.

Privat så skall jag också byta hade jag tänkt och då är 230:n intressant. Förutsett att den inte är skitkass. Men det var ju därför jag försökte hitta info här om nu någon hade en sådan......
 
Jag har ingen erfarenhet av dig men av Nokia 3510i vilket jag INTE rekommenderar. Mörk skärm, jobbiga knappar osv. Dessutom är det ofta problem med Nokias telefoner. Satsa på en 230 du. Du kan ju gå in på se.pricerunner.com och kolla om det finns några recensioner av den mobilen där. :) Ett hett tips! :p
 
OK, tack för tipset. Jag har "alltid" kört med Ericsson och varit nöjd med det. Framförallt så har ju mottagning/sändning oftast varit bättre på de Ericsson jag haft jfr med kollegornas Nokia.

Men en del har nu fått 3510i och de verkar hyfsat nöjda. En del tycker storleken är bra eftersom den inte är så extremt liten. Den är hanterbar med en hand. Själv har jag precis samma uppfattning om telefoner. De får inte bli för små. Det är väl OK så länge de ligger orörda i fickan, men man måste ju kunna hålla i dem och ringa på dem också. Jämför man 3510i med T230 när det gäller det fysiska formatet så har Nokian ett övertag tycker jag. Men eftersom ni inte rekommenderar den och en del andra recensioner på nätet inte heller talar positivt om den så ska jag nog inte satsa på att byta märke känns det som.

Smartson har jag inte kollat (än), däremot Pricerunner.
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 769
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 927
Senast: Lobelia
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp