Sonen kom in på Medialinjen

cewe

Trådstartare
Gud vad jag är glad för hans skull :bump::bump:
Lovar att det är inte många av hans lärare från högstadiet som hade trott att han skulle komma in på ett nationellt program.

Tror han var både glad och lite chockad nu när han ringde:D

Sv: Sonen kom in på Medialinjen

Grattis till din duktiga kille. :bow:

Får man fråga vilket gymnasium det är? :laugh: Om du inte vill svara här så kan du PMa, jag är bara nyfiken. :D

Skickat PM ;)

Han hade så struligt i nian och verkligen kämpat under det här året på IV-Prak för att få gymnasiebehörighet.
Han höll inte på att få det men sambon skällde ut klassläraren så han var inte vatten värd :angel:
Sonen skulle nämligen inte få skriva nationella provet i svenska "för han klarar ändå inte det"
Skit fick han, E hade mer än godkänt på provet :idea:

Grattis! Jättekul.

Nu blir det väl storm om att vi är stolta över barn som är duktiga i skolan igen, men det struntar jag i.

Jag är så glad för hans skulle så det kan storma här hur mycket som helst :D

Han fyller 17 nästa vecka, och igår lovade vi att han får en ny dator i födelsedagspresent. Det lär han ju behöva sen i skolarbetet.
Men vi betalar en "basic"-dator, vill han ha lull-lull så får han lägga till av sina sommarjobbs-pengar. Vilket han själv tyckte var helt ok.

*kl*
Kul, och grattis till honom! :)

Vet han vad han vill syssla med än, eller vad inom mediaområdet som intresserar honom?

Det är väl "grafisk kommunkation" inriktningen han tänkt sig
Data och webbdesign är nog det som han är mest intresserad av

Grattis så roligt!! Min lillebrorsa kom också in på Media vilket han är glad för han med. :)

Har också en son som kämpat hårt hela året och som i veckan fick klart att han kommit in på industriprogrammet där han ville dessutom har han fått elevhemsplats!
Det är så skönt att ha dem "hamn" när de fått jobba så hårt.

Ett stor fång blommor till våra duktiga grabbar eller hur :)

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat