coolia

Trådstartare
Och nu tittar jag på CNN. Det är så häftigt att se de som tolkar på teckenspråk. Man behöver nog vara lite skådis för att bli en bra tolk.
Jag försökte somna men ibland går det bara inte. Jag blir stressad och vrider mig bara i sängen så då var det bättre att gå upp.

Hur snabbt rör sig egentligen en hurricane? Har sett att Irma har vindhastigheter på upp till 300 km i timmen. Men den eör sig väl inte 300 km i timmen framåt?

Irma ror sig frammat ungefar 15 km i timman. Vilket ar en ganska "medium" hastighet. Det varsta ar nar de "stannar" och ligger kvar over ett omrade lange ... Ju fortare de ror sig frammat desto mindre skada brukar det bli.

Och nu tittar jag på CNN. Det är så häftigt att se de som tolkar på teckenspråk. Man behöver nog vara lite skådis för att bli en bra tolk.
Jag försökte somna men ibland går det bara inte. Jag blir stressad och vrider mig bara i sängen så då var det bättre att gå upp.

Jag tror att du hade fått mer respons i "vad pysslar vi med"-tråden för den här typen av inlägg nästa gång (om någon är vaken vill säga). :)

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 953
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: ufot
·
Samhälle Ja, varför har vi så svårt att faktiskt hantera att något inte är enbart bra, eller enbart dåligt? På vissa punkter har jag absolut...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: skiesabove
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 064
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka