Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa! Underbart! Men pratade hon inte lite väl snabbt?Ina Så himla fint och jag fällde många tårar.
Gillar också språket hos Westerberg, enkelt och rakt men ändå elegant och finurligt på olika sätt. Hade inte lyssnat om du inte ”rekommenderat”.Vilka kontraster. Staffan Westerberg som pratade okonstlat och finurligt. Stor omsorg om språket och ämnena. Gillade!
Bianca Salming som läser stelt ur ett manus. Det gör mig totalt ointressserad. Fast jag känner att jag nog borde ta hennes sommarprat på allvar så zoomar jag ut hela tiden.
Instämmer. Har du sett Ina Bruce på SVT Play? Även om jag inte är ett hardcore Bruce-fan utan mest trallat lite hemma och inte varit på en enda konsert med honom känner jag plötsligt ett orimligt stort behov av att boka biljetter till någon spelning i New Jersey efter att ha sett dokumentären.Ina Så himla fint och jag fällde många tårar.
Jag tänker att det är sån hon är och tyckte det var fint att hon fick vara sig själv under sitt sommarpratJaa! Underbart! Men pratade hon inte lite väl snabbt?
Det är iofs helt sant.Jag tänker att det är sån hon är och tyckte det var fint att hon fick vara sig själv under sitt sommarprat
Instämmer. Har du sett Ina Bruce på SVT Play? Även om jag inte är ett hardcore Bruce-fan utan mest trallat lite hemma och inte varit på en enda konsert med honom känner jag plötsligt ett orimligt stort behov av att boka biljetter till någon spelning i New Jersey efter att ha sett dokumentären.
Ja, på något vis träffade det mig rakt i hjärtat när hon sa att "Bruce behövs för han är typ den enda som fortfarande säger snälla saker om folk som inte har så mycket pengar.".... har sett Ina Bruce två gånger Grät lika mycket till den!