Sommarjobb i stall

AlvaT

Trådstartare
Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt.
Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?

Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!

Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!
Det är ju gratis att lägga in annons här.

Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?

Ridläger.

Ridlägerledare på ett etablerat och seriöst ställe med gott rykte kan vara hur roligt som helst!!

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
627
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 134
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!
  • Parfym