Sommarjobb i stall

AlvaT

Trådstartare
Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt.
Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?

Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!

Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!
Det är ju gratis att lägga in annons här.

Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?

Ridläger.

Ridlägerledare på ett etablerat och seriöst ställe med gott rykte kan vara hur roligt som helst!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 052
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Fiorano
·
Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
11
· Visningar
458
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka