Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att det inte är inbillningJag inbillar mig att det nog känns en aning annorlunda, det började för nån timma sen. Men det är nog bara som hjärnan luras.
Då skall vi se då:
19:24 kom bebis ut
Från 4 cm till att den var ute tog det i runda svängar 45 minuter.
Krävdes två, kanske tre krystvärkar för att få ut bebis.
Men det gjorde ONT! Det blir så fruktansvärt häftiga sammandragningar när jag blir igångsatt.
Tiggde och bad om kejsarsnitt men det var lönlöst. Antagligen för att krystvärkarna precis drog igång. En aning för sent med kejsarsnitt då
Efteråt var det lite dramatik också. Lillan ville inte syresätta sig ordentligt och hade svårt att andas. Jag slutade inte att blöda. Så det var en massa personal i rummet samtidigt.
Alla har dock varit helt underbara. Varberg är bara bäst helt enkelt
Så 19:24 var tiden för födelse men först 21:00 var allt okej.
Men, men nu verkar allt hålla sig i skinnet (peppar, peppar).
Väntar på mat nu. Är VRÅLHUNGRIG
Jupp första tjejen. Har inte en aning hur man gör nu. Jag kan ju bara killarStort grattis Tora!!!
Visst är det första tjejen för dig? Eller har jag hittat på att du har ett gäng killar sen innan?
Jobbigt låter det, men skönt att det verkar stabiliserat sig nu iaf. Kram!
Aj, aj, aj jag som trodde det var tvärt om@Tora Ditt inlägg kom medan jag skrev. Stort grattis!!!
(Min ringa erfarenhet: tjejer är ungefär 300 gånger "jobbigare" än killar, men kul!)
Jupp första tjejen. Har inte en aning hur man gör nu. Jag kan ju bara killar