Sommarbete

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Krokodilen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 655
K

Krokodilen

Jag undrar bara går era på bete än eller har ni stallat in?

Mina är ute än men det är nog "ingång" efter nästa helg.

Mina går på bete till första frosten eller tills det är så dåligt väder att de inte kan sova ordentligt ute (självklart har de skog som skydd mot väder och vind). Mina brukar komma in i oktober.

Mina skulle vilja vara ute till dess men min sommarhage har inte så bra skydd mot regn och rusk.

Det finns lite skog men inte tillräckligt :(

vi brukar ha ute våra hästar till ca mitten av oktober men det e ju ganska omöjligt att säga beroende på väder å annat. men sista tiden de går ute så brukar vi få fodra med hö å mer kraftfoder...men jag ser helst att de går ute dygnet runt ca 6 månader/år...friska hästar tror jag man får då! :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: attheedge
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
724
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
861
Senast: MiaMia
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka