Petronilla
Trådstartare
Karin får 4/5 jag tyckte om hennes röst och att dom bakar gott bröd. Och att dom skrev in Älvsbyn i ägardirektiven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Michael Lindgren visste jag knappt vem det var men hans Sommar känns otroligt genomarbetat och stilsäkert. Jag lyssnade intresserat från början till slut. Bäst hittills!
Lyssnat på Benjamin, Niclas och Karin.
Lyssnade på B o K rakt i genom men N funderade jag flera gånger på att avbryta då jag började att tappa intresset.
Har nyss lyssnat på halva programmet med Michael Lindgren men vet inte om jag vill höra resten.
Där blev jag ju besviken kan man säga. Inte ett pip om Svenska Akademien! Eller missade jag den biten helt på något sätt? Nä, det där var ett tråkigt program tycker jag. Det kändes som att hon la nästan lika mycket tid på att prata om Raoul Wallenberg och Alfred Nobels liv som sitt eget. Hade jag velat lyssna på en podd om dem hade jag letat upp en sådan istället... Men det är kanske jag som är onödigt grinigSer också fram emot Ingrid Carlberg då Svenska Akademien fascinerar mig.
Mikael Dolsten? Jag lyssnade men det var inte något jag tyckte var speciellt värt att diskutera? Oron i att välja rätt inriktning på sin forskning är lätt att förstå och att de rika länderna måste vara solidariska med fattigare länder känns också helt rimlig.Ingen som lyssnade på Pfizers forskningschef igår? Jag var bortrest och lyssnade inte, men trodde det skulle bli omdiskuterat. Har tänkt lyssna i efterhand.