JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad är eran sommar låt i år?
Det här är min låt Volbeat med For Evigt
Tjatter
Så jag har inte tid att vara här. Tänker ni likadant? Gör ni nått speciellt i sommar
Trädgård & Växter
Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3
4
5
Skola & Jobb
Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Tovig katt
Katthälsa Jag håller med Elo, ta lite i taget. Nyklippta klor och försök ta katten när den är i en en lugn stämning, tex. om ni myser tillsammans...
moster_punk
14 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 86
Katt
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
16 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 65
Katt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Världens bästa lilla hund ❤️ och matten älskar kvällspromenaderna nu när de är ljust ute
ii-ssa
31 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 32 608
Hund
Ridbyxor
Utrustning Jag har bytt ut alla mina mot MD compression. Vägrar rida i nåt annat. Haft tre par som jag roterat mellan, och nu efter ca 3-4 år är...
Oknytt
8 minuter sedan
Böckman duo R
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Panikponnyn
Idag kl 21:55