Solvindar....

tanten

Trådstartare
Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden.

I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer försvunnit. Alla kanaler på alla tre lägena var borta. Något liknande har jag aldrig upplevt förr. Var det pga ökad solaktivitet?

Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden.

I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer försvunnit. Alla kanaler på alla tre lägena var borta. Något liknande har jag aldrig upplevt förr. Var det pga ökad solaktivitet?

Förmodligen :) Jag vet att flygplan omdirigerats ibland vid solstormar eftersom de förlorar radiokontakt med marken.

Liknande trådar

Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 439
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 062
Senast: malumbub
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar