Solutions temperamend

A

AlexandraF

Jag har en stirrig 5-årig Shagyaarab. Han är iväg på inridning och det går väldigt långsamt då han är väldigt stirrig/rädd. Han kan reagera impulsivt och tänker då inte på vad han gör. Jag satt nu och läste om detta homeopatiska medel för stirriga hästar (solutions temperamend) Är det någon som har provat detta och tycker att det kan vara värt att testa? Han är världens underbaraste kille förutom att han blir väldigt stressad och stirrig i vissa situationer.:laugh:

Sv: Solutions temperamend

Jag har en väninna som använde räddningsdroppar till sin häst under en period, just för att lugna ner hästen så den kunde slappna lättare. Hon tyckte det funkade. Om "Solutions temperamend" vet jag dock ingenting...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 929
Senast: Jamtland
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 666
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 848
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring