Solpanel, hjälp mig!

Fibusen

Trådstartare
Jag har kombinerad sol/pellets panna, har en dosa på väggen som är till själva solpanelerna. Under så finns det "0 auto 1".

Ska man ha den på 1 eller auto? Vilken hastighet på cirkulationspumpen, där finns det Max, mellan, Eco.

Jag har kombinerad sol/pellets panna, har en dosa på väggen som är till själva solpanelerna. Under så finns det "0 auto 1".

Ska man ha den på 1 eller auto? Vilken hastighet på cirkulationspumpen, där finns det Max, mellan, Eco.
Kanske enklare för folk att svara om de ser en bild och vet fabrikat och utseende?

jag kan inte ens göra mig en bild i huvudet av vad du menar?

Liknande trådar

Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 607
Senast: Tantan
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 422
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 670
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka