Solglasögon?

Sv: Solglasögon?

Jag har två identiska par som jag älskar. Köpte dem på Indiska för 39 kr styck och är otroligt rädd om dem. Har lagat ena paret ett par gånger redan (man får ju vad man betalar för) men det är det värt för att slippa köpa nya.

De är stoora och bruna;

IMG-20140308-WA0007_zpsf0d25c13.jpg

Jag har ett par Ray Ban som heter 3361. Förut körde jag alltid på billigare glasögon men det slutade alltid med att jag pajjade dem eftersom de ändå var så billiga så jag var aldrig försiktig nog med dem. Så jag köpte ett par dyra för några år sedan och har hållit koll på dem sedan dess. :D

rb_3361.jpg

Eller så har man billiga som man äskar och tar hand om dem ;) :D

Haha! Nä, alltså för min del är det för att jag aldrig hittar solglasögon jag tycker om så tanken på att behöva köpa ett par nya är väldigt :crazy:. Alltså vårdar jag dessa ömt nu! (till exempel hade jag dem alltid lösa i väskan för och därför gick de söner. Nu har jag investerat i ett hårt fodral och se så fint de ligger skyddade i väskan nuförtiden! :D)

Har ett par från Michael Kors

hm1m.jpg

Och någon billigare variant av pilotglasögon, som väl snart har 10 år på nacken... Har väl tänkt investera i Ray Ban-piloter eller liknande snart.

Ett par superbilliga som jag inte ens vet var de kommer ifrån. Dock använder jag i stort sett aldrig de här, de är lite för stora.

24038_396492861101_4852004_n.jpg

Sen har jag två par nästan likadana pilotglasögon, tror båda är från Prestige. De sitter inte optimalt men tillräckligt bra med tanke på hur billiga de är :p Och nej, jag har inte alltid turkost pannband på mig :rofl:

6989_10152651514901102_20088899_n.jpg

1966821_10152644698171102_793517470_n.jpg

Jag har funderat på att köpa ett par "riktiga" pilotglasögon men det är tveksamt om jag då kommer vilja använda dem på jobbet. Jag bär nämligen solglasögon på soliga promenader och vill inte bekymra mig om solglasögonen om det inträffar någon incident. Så tillsvidare så får det vara billiga solglasögon :)

Till vardags har jag ett par YSL och ett par billiga från HM som jag inte behöver vara rädd om:
hmprod

Till träning har jag ett par Bliz Pursuit:
bliz_pursuit_xt-23663339-xtrab.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Badtz Maru
·
Kropp & Själ Borde finnas flera som har det, väl? Är ni nöjda? Jag har tidigare tyckt att jag inte velat vara låst till att när jag vill ta av mig...
2
Svar
32
· Visningar
1 693
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 672
Senast: Motacilla
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?