Sökfunktionen?

toughcookie

Trådstartare
Käns lite förvirrande efter alla omläggningar osv och jag tycker att det har blivit (ännu) svårare söka.
Så min fråga är: om jag söker i tex "ridning", går sökningen automatiskt igenom alla underforum också eller bör jag söka även i gnägg och utrustning?

Sv: Sökfunktionen?

Ja, iallafall om du använder avancerad sökning.

Bra fråga att svara ja på :angel:

Men ja, om du söker i forumet Ridning så får du även med underforumen.
Det går lätt att testa själv genom att söka efter ett ord som man vet finns i något av underforumen. Det står även i sökresultaten vilket forum tråden ligger i.

Beror ju på var man står när man söker, man kan ju stå i forumet ridning och söka, och då finns det sök i detta forum...

Jo och 'Sök i detta forum' innebär att man söker i Ridning och underforum, det står också i resultaten.

Aha jag har nog bara sökt så i forum utan underforum... ;)

Sen får du tänka på att trådarna försvinner från olika forum olika snabbt!

Joo, jag vet!
Nu har jag iallafall fått klart för mig att jag inte behöver sitta och söka i varje litet underforum!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 668
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024