söker träns

Sv: söker träns

Jag har ett sådant träns, svart med vitfodrad pannrem och bred vitfodrad nosgrimma , pullback-knäppning, aachen och inåtvända sidostycken, silverspännen. Det är ett Knights träns som jag fyndade till halva priset! :banana: /Sara

Men det var då själva... Har suttit och letat efter knightstränset sedan jag skrev förra inlägget. - Inte undra på att det inte finns i ngn butik. Nu beställer jag GL-kandaret. :D

Haha, jag ska lämna tillbaka mitt för jag kom på att det inte var särskilt snyggt ändå. :p Tyckte inte det blev fint på pållen.

Hej! Ja, det var ju typiskt. Köpte mitt förra året, i Upplands Väsby. Kommer inte i håg var butiken hette. Men jag hade en jä-la tur då det var halva priset på tränset, halva på tyglarna + bett som jag också köpte för 50 kr. Var in och kollade på Knights tränsen på internet och såg att spännena var annorlunda nu... Så det var ju själv f-n!:devil:

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 507
Senast: Minett
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett nytt träns till min bamse-häst men det var visst svårare än vad jag trodde att hitta fina träns i x-full och...
Svar
5
· Visningar
2 633
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare

Hund, Katt, Andra Djur