söker tävlingskompisar...

S

SuperGoofy_girl

Hej jag är en tjej på 23 år som tävlar i banhoppning. Jag tycker det skulle vara roligt att lära känna någon som också håller på med hoppning. Kanske åka ut på samma tävlingar och så vidare. Jag tävlar för närvarande på lokal nivå men målet är att gå upp på regional nästa år.
Jag tävlar främst inom Västra Götaland, Halland och Göteborg.
Så känner du som jag att det skulle vara roligt med en tävlingskompis, hör av dig.

/Maria

Sv: söker tävlingskompisar...

Förlåt kanske skulle ha skrivit det, tyvärr jag tävlar stor häst...

Sv: söker tävlingskompisar...

Jag tävlar häst i samma område som dig. Har mest vart lokalt i år, typ bara 4 regionala men målet är att enbart tävla regionalt nästa år. Vad tävlar du för klasser?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
738
  • Artikel Artikel
Radannons Hej, Mitt namn är Evelina Esbjörnsson, jag är 30 år gammal och har mångårig erfarenhet av hästar samt hundar. Jag söker nu ett...
Svar
0
· Visningar
1 209
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar