Söker tävlings kanin!

M

Mandaaah

Hej!
Jag och min kompis söker en tävlings kanin.(Hane)Som ska kunna hoppa och helst fått placering nån gång.Vi vill ha en okastrerad då vi vill kunna hålla på med avel.Vi har fem honor (sammanlagt) och vi skulle vilga para dom med hanen.Den ska ha stamtavla för vi vill ställa ut den.Det ska helst va en vädur eller lejonhuvad-löwen.Färg spelar inte så stor roll men helst vill vi att väduren ska vara blå-vit eller "kola"-vit eller svart-vit.Vi vill helst ha både en vädur och en lejonhuvad-löwen för vi vill ha en varsin typ.Den får högst kosta 300 kr.Maila vid intresse av att sälja till oss!
:rofl:

Sv: Söker tävlings kanin!

Lägg ut en annons istället för här;)
Annonser är så vitt jag vet inte tillåtna på forumet utan det finns en speciell annonsavdelning.
Hoppas ni hittar någin liten kanin iaf!:)

Liknande trådar

Däggdjur Jag tycker inte riktigt att jag hittar den info som jag söker så därför frågar jag härinne i hopp om att någon kunnig vill ta sig tiden...
Svar
3
· Visningar
1 043
Övr. Djur Sitter här och ska köpa kanin. Problemet är bara att jag är mycket kräsen och rädd för att göra fel val... Det jag letar efter är en...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: lizan
·
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 549
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama