Söker, söker och söker!! Londonfärgat träns!

Sv: Söker, söker och söker!! Londonfärgat träns!

Mitt inlägg raderades visst hihi men om någon är nyfiken på tränsen som är så fina så är det iallafall Premiera som är märket!

Jag vill också ha den gula hästen på köpet, den är så fin! Och passar verkligen kanon i de tränsen :D

Det går att få nosgrimmor upp till 4.5-5 cm breda.

Jag har en vanlig mörkbrun med vitt foder som är 4.5 cm bred.

32852507.jpg

Man kan beställa vilket Stübbenträns i vilken modell man vill ha i nästan vilken färg som helst. Men okej om det är en ovanlig färg kostar det en slant men helt klart att det är mycket mycket billigare att göra det direkt från tyskland....
Har helt slutat köpa nya Stübbenträns i sverige då dom är mycket billigare att köpa både från tyskland och england.....
Fabriken har en egen on-lineshop som man handlar från...
Finns det inte där är det bara att skicka ett mail och fråga efter det du vill ha......

Tack för tipset men ett nytt Stübben blir allt bra mkt dyrare än 1000-lappen jag har tänkt mig, även om jag handlar i Tyskland eller på e-Bay. :cry:

Jag väntar på bilder på ett Prestige-träns men om det inte är rätt så kommer jag nog att slå till på Premiera-tränset som mily tipsade om. :love:

Jag får återkomma med bilder men det lär inte bli innan löning oavsett ;)

Tack för alla tips!!

Får uppdatera och meddela att det blev ett Gold Medal Artemis som jag hittade begagnat.
Superfint och matchar sadeln perfekt! Ska se om det kan bli en bild framöver.

Härligt! Bild vore jätte kul om du vill lägga upp här :)

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 262
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 152
Utrustning Jag börjar bli exakt såhär less nu. Herr Häst tycker jag i dressyren går bäst på remontnosgrimma/remontträns. Så jag letar efter ett...
Svar
15
· Visningar
3 149
Utrustning Halloj, Här kommer en ytlig efterlysning på inspiration till hur hästen blir snygg i träns utan nosgrimma! Min häst går utmärkt att...
2
Svar
31
· Visningar
6 868
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17