Söker hingst med namn som börjar på 4 (4-x)

Sv: Söker hingst med namn som börjar på 4 (4-x)

ja det är han. jadu jag hade inte gjort det, han har inte gjort nått på tävling heller ju, men som sagt färgen är väl det som lockar. stammen tycker jag funkar fint åxå. men jag vill ha godkända hingstar, om inte så får dom vara bra speciella. och hittills har ingen vart tillräckligt speciell.

Om det är den jag såg, så har den i alla fall en kanonfin svans! :D
mvh

Då ska jag kanske satsa på honom till min märr med Jovial-svans:D

Oki!
Får spana in lite närmare när det är tävlingar där nästa gång.
Samber är en skäckhingst jag hade kunnat tänka mig lägga på ett xx-sto. Om det inte vore för att han står i Holland och är 32 år! För jag har inte sett att han har trillat av pinnen än.
Han är godkänd KWPN, har egna meriter i GP och lämnat avkommor i svår klass, samt lämnat godkända barn, barnbarn och barnbarnsbarn.
Men han såg ju lugn och snäll ut.
Och så svansen då! Är alltid mäkta impad av rejäla svansar, då alla mina hästar utom två har haft/har små ynkliga ursäkter till svansar!
Men det är inte skäl nog för mig till att använda en hingst! :)
mvh

:rofl:
Jag har Jovialsvansar på mina med, utan ett spår av Jovial i dem!
mvh

pma mej nästa gång det du ska dit så kan vi ju träffas där :idea:
nästa är i augusti om du tänker på stor häst

Jag har ett sto som sägs ska vara efter 4X (Forex). Hon heter Sunshine och är nu 6 år. Har bara sett 4X på bild när jag var liten så om nån har någon bild på honom så vill jag gärna se den!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 633
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka