Söker ett speciellt bett (TRAV)

_Runaway_

Trådstartare
Jag försöker få tag i ett speciellt bett till min ponny, men jag hittar det inte på någon webshop. Jag har sett det på ett par travare, men aldrig på ridhästar, så det bör vara något som bara används inom travet. Hur som helst så är det ett gummibett rakt igenom. Endast ringarna är i metall, resten mjuk gummi (typ gulaktig, enomskinligt). Någon som vet vad jag menar, och var det finns?

Sv: Söker ett speciellt bett (TRAV)

Happy Mouthbettet? det som smakar äpple.. det är det jag kom och tänka på när jag läste beskrivningen men det kanske inte är det du menar.. hur som helst så går halva stallet med såna bett, och jag tror att H**ks säljer såna bl a :)

Sv: Söker ett speciellt bett (TRAV)

Ja! precis sånt! vet du var de finns att köpa på nätet..? Tack så mycket :bow:

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 438
Senast: Fazeem
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag är inte så världsduktig på bett och skulle därför behöva hjälp. Det handlar om min 9-åriga D-ponny jag haft i snart två år...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka