Söka på stammen?

Apollo 13

Trådstartare
Jag har ett travsto som jag letar efter. Jag har stammen på henne, men jag vet inte vad hon heter.
Finns det något sätt som man kan söka på hennes stam för att få fram eventuella uppgifter om henne.
Det är ett kallblod som aldrig gått på travet.

E:Alm Silver, U:Barrymön
är hennes stam.

mvh

Sv: Söka på stammen?

Hennes mamma Barrymön har 3 avkommor. Det är en hingst, en valack och ett sto så jag antar att det är LILLA DUN du söker om hon nu är regisrerad. Om det är rätt pålla är hon född 1996. Hennes mamma gjorde 27 starter och tjänade 15300:- och har rekorden 38,9k, 36,4m. Även ena brodern(valacken) har startat. Han heter Lotsen och gjorde 32 starter och sprang in 46500:-
Gå in på www.travsport.se om du vill se mer(sök på sportinfo)

Sv: Söka på stammen?

OH Det är rätt!!!!

Tack så hemskt hemskt mycket! Vad glad jag blir!

Tusen tusen tack!

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: KattenJ
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 748
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar