Söka på domare?

Jozze

Trådstartare
Kan man söka efter utställningar med en specifik domare någonstans?
Vi ställde hastigt och lustigt för en väldigt trevlig domare i Uppsala, men eftersom vi kom försent och fick komma in bara för en snabbedömning skulle jag så gärna vilja ställa för denna domare igen - ordentligt! Han ska döma i Norrköping den 18/8, och det var bestämt att vi skulle åka dit (enda utställningen i sommar), men nu har det dykt upp förhinder :(

Så kan man på något lätt sätt hitta andra utställningar som denna domare dömer, eller måste man gå igenom vartenda PM's domarlista?

Sv: Söka på domare?

Mig veterligen går det inte att söka en specifik domare på kommande utställningar, utan det blir nog till att kolla domarlistorna på klubbarnas hemsidor, för kommande utställningar..

Attans! :mad: Jag blev så glad när jag såg att den domaren skulle döma i Norrköping, men som vanligt ska mina planer gå i stöpet :cool:

Bara till att bläddra domarlistor då ;)

Bättre än att göra det jag egentligen ska på jobbet iaf! :angel:

Nädå, vi har det väldigt lugnt idag, så jag kan nog bläddra utan dåligt samvete ;)

Du får nog åg igenom län efter län torr jag..man kan ju se var dom har dömt i hund data på skk`s hemsida men de hjälper ju inte om man ska se inför framtiden.

Du menar varje läns kennelklubb?
Det är så jag gjort; kikat på SKK's lista över nat och int utställningar och kollat alla domarlistor :D Tyvärr är det ju ingen som bestämt domare inför nästa år vad det ser ut som, men det har jag ju gott om tid att kolla typ i vår.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka