monster1
Trådstartare
Ja visst kan jag flytta på mig (igen), och finns tjänster att söka jag är bara inte särskillt säker på att jag klarar av dem i nuvarande skick.Okej, då sätter vi punkt för den arbetsplatsen, den låter inget vidare. (den låter nästan som min vad gäller skade/sjukdomsstatistiken + mobbingtendenserna, men vi jobbar inom vården och typ jobbar gratis med våra kroppar och psyken som verktyg...)
Finns den här typen av arbete på annan plats? Alltså det är ju skitsvårt att råda när man inte vet vad du är/gör, men jag respekterar och förstår att du inte vill berätta det här.Jag har för mig att du berättat om detta tidigare i liknande tråd? Kan du, vill du, finns det möjlighet för dig att flytta på dig för liknande tjänst? Inom eller utanför landet?
Om inte samma tjänst finns, kan du bygga vidare på det du har bakom dig till något helt annat där dina fem års utbildning är en tillgång? Var och hur kan du gå vidare? Det är ju något bara du kan svara på här, eftersom bara du vet vad du gör liksom.
Ja jag har en stallkompis som jobbar inom vården i vår kommun och de utnyttjar henne på ett helt horribelt sätt