Söka jobb

matildadahlgren

Trådstartare
Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba med hästar, men det kan ju vara ganska svårt med tanke på att jag går i skolan på dagarna. Funderade på om man kunde typ hjälpa privatpersoner med sina hästar, alltså någon typ av hästskötare, om ni förstår hur jag menar.
Jag undrar om det är någon som har något förslag på ett jobb en 16 åring som går i ettan på ett ridgymnasium skulle kunna jobba med? Som sagt helst med hästar, men det kan ju bli lite svårt.
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 966
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
862
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp