Söka hästar????

M

maran_m_k

Hej alla glada hästägare! :banana:
Jag undrar var man kan söka efter hästar med namn/idnr osv? finns det något allmänt register eller hur gör man för att få info om en häst man är intresserad av att köpa ex?
Tack för hjälpen alla ni som engagerar er! :bump:

Sv: Söka hästar????

Det beror lite på vad det är för häst du är intresserad av..trav och kapplöpningshästar har ju ett bra sökregister på ATG's hemsida. Ridhästar kan man ju söka resultat på ridsportförbundets hemsida. Vissa hästar står även med på ASVH's sida, om de har gått kvalitetsbedömning och sånt. Annars vet jag inte vart man kan söka!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Shaggy
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar