sojabönor

S

Sellan

är det farligt för katter? min kisse blir helt tokig när han känner lukten, han har fått smaka och blev ännu mer galen...:confused: :angel:

Sv: sojabönor

Det är ju mkt protein i soja,det är nog därför hon tycker om det..Min katt gillar kikärtor.
Men jättestora mängder kan de nog bli dåliga i magen av.

Sv: sojabönor

För mkt protein är väl inte bra för kattens njurar? åtminstone visst protein. Man brukar ge speciellt foder till katter med bla njursvikt, som innehåller mindre protein än vanlig foder.
Så för mkt protein är kanske inte så bra för njurarna, och det kanske påfrestar andra organ också men jag vet inte säkert.

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: MajaKattis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023